تدوینگر

تا جهانی شدن فقط یک کلیک

تدوینگر

تا جهانی شدن فقط یک کلیک

بایگانی
پیوندها

چگونه پس زمینه ی فیم را حذف کنیم؟؟؟؟

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ق.ظ

با عرض سلام به شما دوستان عزیز امروز می خواهم برنامه ی کروماکی و طرز استفاده از اون رو به شما آموزش بدم.اول می گوییم کروماکی چیست؟کروماکی (Chromakey) روشی برای ترکیب دو تصویر با یکدیگر است که در آن یک رنگ(یا دامنه ی کوتاهی از یک رنگ)از تصویر حذف شده و تصویر دیگری جایگزین آن می شود.هم اکنون کروماکی را با هر رنگی می توان انجام داد و پیشرفت رایانه ها این امر را بسیار ساده کرده است،اما معمولا برای کروماکی از رنگ های آبی و سبز استفاده می شود.
یک کلیک کافی است:
نرم فزار قدرتمند popVideo Converter با روش کار بسیار آسان خود دوران استفاده از نرم افزار های گران قیمت و صرف مدت زمان طولانی برای حذف تصاویر زمینه از روی فیلم ها را به پایان رسانیده است.چرا که به کمک این نرم افزار با فشردن یک کلیک ،می توانید به سرعت تصویر زمینه ی فیلم مورد نظرتان را حذف کنید.
کرو ماکی در 3 مرحله:
اول از همه باید ویدئو مورد نظر خود رادر زمینه ی سبز یا آبی رنگ ضبط کنید و توجه داشته باشید که :
-تمام امکانات خاص و افکت های دوربین خود را غیر فعال کنید.ویژگی هایی همچون فوکوس خودکار و تصحیح تراز سفیدی(White Balance) بری از این موارد است.
-تا حد امکان از نور پردازی مناسب استفاده کنبد تا علاوه بر یکدست بودن تصویر پس زمینه،سایه نیز در تصویر شما به وجود نیاید.
-از پوشاندن سوژه ی اصلی با لباس ها و رنگ های سبز و آبی بپرهیزید تا قسمتی از کاراکتر اصلی با زمینه حذف نشود.
گام دوم حذف زمینه است که به وسیله ی تکنولوژی هوشمند کروماکی انجام می شود و بهترین کار استفاده از همین نرم افزار است.
گام سوم هم که شما بهتر از من می دانید و آن هم ذخیره ی ویدئو برای استفاده های گوناگون است.


این فیلم بدون پس زمینه را می توان به کمک دیگر نرم افزار ها مانند Final Cut,Premier After,After Effects,Sony Vegas,Camtasia Studio و ... این فیلم را میکس و مونتاژ کرد.

۹۳/۰۳/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
عباس مصاحبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی